Sunday, 20 May 2012

Best friends

kawan baik?hurrm, dulu sebelum masuk uitm ni terfikir jugak siapa la yang akan jadi kawan baik aku lepas ni..takut jugak kalau tak de sape-sape yang tak nak kawan ngan aku..poyo je ayat kan..hihi.. tapi, akhirnya aku jumpa dengan tiga orang perempuan ni.. fara, rin ngan ety..tak sangka yang diorang akan jadi kawan baik aku sebab diorang ni sangat-sangatlah kepala yang gila-gila dan sangat sporting..tambah-tambah si ety tu..haha..walau macam mana buruk dan baiknya diorang ni, aku tetap sayangkan diorang.. :-)


                                             kenalkan ni adik aku yg comel.. Fara



                                  ni pulak ety ngan rin..bagi aku diorang kakak yang sangat
                                awesome dan sentiasa ada time aku perlukan diorang... :-)



Realiti yang terjadi 

apabila salah satu pintu kebahagiaan
tertutup, yang lain akan terbuka tapi
selalunya kita akan memandang pintu
yang telah lama tertutup itu terlalu lama
hinggakan kita tidak nampak pintu lain
yang telah pun terbuka untuk kita...