Saturday, 8 December 2012

Housemate 3A14

cepatnya masa berlalu..rupa-rupanya dah nak habis sem tiga dah...maknanya dah hampir setahun lebih jugak la aku tinggal satu rumah dan berkawan dengan diorang ni, walaupun macam-macam yang berlaku dalam tempoh tu..hurmm, disebabkan aku ni dah malas sangat nak buat assignment jadi aku merajinkan diri la untuk bukak blog..tup-tup datang idea untuk bercerita pasal budak-budak umah aku yang perangainya tak payah cakap la kan macam mana kan..hihi..tiba-tiba nak jadi mak jemah kat sini..haha..
oke, jom aku kenalkan muka-muka budak rumah aku yang tersangat-sangatlah aku sayang dan kadang-kadang buat aku menyampah dan naik angin satu badan..hihi


                                  tada...nilah muka-muka budak umah aku, yang comel ada,
                                                  garang ada, chubby pun ada. hihi... :-)




comel-comel kan budak-budak umah aku..saje je nak puji diorang sebelum aku mengulas lanjut pasal mereka ni..ehem-ehem, nampak tak disitu yang sebenarnya ada udang disebalik batu pujian aku tadi tu..haha

sekarang tibalah masanya untuk aku kenalkan mereka satu persatu k :p



                                   kenalkan ni fafaz..tapi aku ubah nama dia jadi fufuz..kihkih..dalam ramai-ramai budak umah aku, dialah yang paling aku sayang walaupun kadang-kadang ada kata-kata dia yang buat aku terasa hati..tapi terasa tu sekejap je laaa..


                                       yang ni pulak nanad dan aku juga tukar namanya
kepada nunud..best kan nama-nama yang aku tukar..haha.. sebenarnya tak de benda sangat aku nak cerita sal nunud ni..tapi aku nak pesan awal-awal tau, jangan sesekali terpedaya dengan muka lembut dia ni sebab suara dia hanya aku dan budak umah je tau betapa kautnya suara si nunud ni...haha



                                                        yang ni pulak azzi namanya..
dalam ramai-ramai budak umah dia yang paling bongsu tau, tapi mulut dia adoi mengalahkan kakak yang lain kadang-kadang tu..tapi nak buat macam mana sebab nama pun dah bongsu, so perangai pon macam budak-budak la...huhu


alamak, tangan aku dah lenguh laaaa :(
oke, aku dah tak rajin nak menaip dan nak cerita detail sal semua orang, penattttt k..


                               kenalkan ni Nadirah merangkap my business partner..hihi :-)


                                    yang agak chubby dan comel ni Hanis namanya :-)


                                                 yang selalu senyum ni hanim namanya..
                           kalau korang nak tau, dia penakut walaupun garang..haha :p


                                                         dan ini ialah ummie :D

fuhhh! penatnya menaip dan memerah otak pagi-pagi hari ni..oke, dah malas nak menaip panjang-panjang..sori lah sebab tak banyak yang boleh aku ceritakan sebab tak larat lorrr..huhu..next time la plak k..haha :p ..good night uolssss :-)






No comments:

Post a Comment