Tuesday, 4 December 2012

semester tiga yang memenatkan

kejapnya masa berlalu.. tup tup dah sem tiga dah.. aku pon tak tau ape yang dah aku belajar semester ni sebab banyak sangat assignment yang diberi dan kene buat pada masa yang sama.. haha.. nampak tak disitu yang aku ni tak berapa nak rajin buat assignment sem ni.. tapi serius sem ni banyak gegiler assignment.. adoi.. bayangkan semua assignment nak kene submit dalam masa yang terdekat je.. semua terasa tau sebab assignment banyak sangat.. penat, tak cukup tidur, nak menangis, malas dan banyaklah lagi alasan yang aku cipta bila dah malas nak buat assignment ni.. hihi.. nak target pointer tinggi pon takut.. ape yang tak takotnye, bile dah pemalas macam ni kan.. tapi, malas-malas pon still jugak aku buat sebab penakot dalam diri tu still ada lagi.. takot sangat pointer jatuh.. jadi, kene la buat-buat rajin walaupun dalam diri tu malasnya hanya aku je yang tau..haha.. oke, aku dah tak tau ape lagi yang aku nak meroyan.. bye :-)

No comments:

Post a Comment